Kom in actie!

Stichting Carnivora is een non-profitorganisatie en is voor haar voortbestaan afhankelijk van de steun van bezoekers en sponsoren.

Wil jij in actie komen voor stichting Carnivora?
Dat kan!

Hieronder hebben wij speciaal voor jou 5 manieren neergezet waarop jij ons een handje kunt helpen. Lees onderstaande opties door en kies een optie die het beste bij jou past. Zo kun jij stichting Carnivora op jouw eigen manier helpen!

1. sponsormeter.com

Sponsormeter is een initiatief om extra sponsorinkomsten op te halen via online shoppen. Door te shoppen bij de grootste webshops van Nederland (+3500 winkels) kun je gratis een percentage van jouw aankoopbedrag aan ons schenken. Sponsormeter is veilig en gratis te gebruiken, je betaald geen extra kosten en doneert gratis een bedrag aan stichting Carnivora. Met dit bedrag kunnen wij de dierenverblijven onderhouden/(ver)bouwen, de dieren verwennen met extraatjes en kunnen wij een financiële buffer opbouwen voor eventuele medische kosten.

Hoe werkt sponsormeter? (tekst van sponsormeter.com)

1. Start bij sponsormeter.com

Stel, je wil een paar schoenen kopen via Adidas.com. Voordat je naar Adidas.com gaat, ga je eerst naar Stichting Carnivora's pagina op sponsormeter.com en klik je op "Doneer via webshops."

2. Doe een aankoop

Vanaf de sponsormeter.com website klik je door naar Adidas.com om je aankoop te doen. Op die manier weet Adidas dat je via sponsormeter.com shopt. Je wordt doorgelinkt naar Adidas waar je jouw aankoop kan doen zoals je dat normaal ook zou doen. De prijs van je aankoop is precies hetzelfde.

3. Ontvang een donatie

Nadat je de schoenen hebt gekocht, keert Adidas een commissie uit die sponsormeter.com omzet in een donatie voor jouw goede doel. Sponsormeter.com ontvangt de commissie en ziet erop toe dat deze bij jouw goede doel terecht komt.

2. doneer

Schenk de stichting een bedrag naar eigen keuze via onderstaande link. Er zijn diverse betaalmethodes mogelijk!

3. start een actie

Via GEEF SAMEN kun je een eigen actie oprichten om stichting Carnivora op jouw unieke manier te helpen. Bijv. door zelfgemaakte cakejes te verkopen, de vierdaagse te lopen met je vriendjes en vriendinnetjes, enzovoort!

4. opruiming!

Stichting Carnivora is erg blij met oude handdoeken, dekens, lakens, etc. Deze dienen als dekentje voor diverse dieren. Dus als je handdoeken o.i.d. hebt die je niet meer gebruikt, kun je ons hier heel blij mee maken!

Daarnaast doen wij als erkend beneficiant van stichting Dierenlot mee aan hun kledingactie. Hoe meer kilo's oude kleding, textiel en schoenen wij ophalen, des te meer geld wij binnen halen voor de dieren!

5. materiaal

Stichting Carnivora kan altijd materiaal gebruiken voor het onderhoud van de dierenverblijven, om zo de natuurlijke biotopen van de dieren zo goed mogelijk na te bootsen. Ook voeding is van harte welkom, zodat we de dieren zo af en toe kunnen verwennen met iets lekkers.

Je kunt ons enorm helpen door het schenken van:

• Bouwmateriaal (hout, afrastering, ramen, etc.)
  • Huisvestigingsmateriaal (bodembedekking, planten, stenen, etc.)
  • Voeding (honden-, katten-, knaagdierbrokken, hooi, etc.)

Het is verstandig om eerst even bellen voordat je langskomst, het zou zonde zijn als je aan een gesloten deur staat!