Kom in actie!

Stichting Carnivora is een non-profitorganisatie en is voor haar voortbestaan afhankelijk van de steun van bezoekers en sponsoren.

Wil jij in actie komen voor stichting Carnivora?
Dat kan!

Hieronder hebben wij speciaal voor jou 4 manieren neergezet waarop jij ons een handje kunt helpen. Lees onderstaande opties door en kies een optie die het beste bij jou past. Zo kun jij stichting Carnivora op jouw eigen manier helpen!

1. doneer

Schenk de stichting een bedrag naar eigen keuze via onderstaande link. Er zijn diverse betaalmethodes mogelijk!

2. start een actie

Via GEEF SAMEN kun je een eigen actie oprichten om stichting Carnivora op jouw unieke manier te helpen. Bijv. door zelfgemaakte cakejes te verkopen, de vierdaagse te lopen met je vriendjes en vriendinnetjes, enzovoort!

3. opruiming!

Stichting Carnivora is erg blij met oude handdoeken, dekens, lakens, etc. Deze dienen als dekentje voor diverse dieren. Dus als je handdoeken o.i.d. hebt die je niet meer gebruikt, kun je ons hier heel blij mee maken!

Daarnaast doen wij als erkend beneficiant van stichting Dierenlot mee aan hun kledingactie. Hoe meer kilo's oude kleding, textiel en schoenen wij ophalen, des te meer geld wij binnen halen voor de dieren!

4. materiaal

Stichting Carnivora kan altijd materiaal gebruiken voor het onderhoud van de dierenverblijven, om zo de natuurlijke biotopen van de dieren zo goed mogelijk na te bootsen. Ook voeding is van harte welkom, zodat we de dieren zo af en toe kunnen verwennen met iets lekkers.

Je kunt ons enorm helpen door het schenken van:

• Bouwmateriaal (hout, afrastering, ramen, etc.)
  • Huisvestigingsmateriaal (bodembedekking, planten, stenen, etc.)
  • Voeding (honden-, katten-, knaagdierbrokken, hooi, etc.)

Het is verstandig om eerst even bellen voordat je langskomst, het zou zonde zijn als je voor een gesloten deur staat!