BSO activiteiten

Op zoek naar iets nieuws of bijzonders voor de kinderen van de buitenschoolse/naschoolse activiteiten?

Stichting Carnivora komt met liefde en plezier samen met enkele dieren bij jullie langs!

Speciaal voor buitenschoolse opvangcentra/jeugd-jongeren verenigingen heeft stichting Carnivora speciale dierenpresentaties die op externe locaties gegeven kunnen worden. Tijdens deze dierenpresentaties mogen de kinderen kennis maken met een aantal van onze bijzondere dieren en zullen wij met de kinderen sparren over onderwerpen als voedsel, gezondheid en veiligheid. Daarnaast krijgen de kinderen de unieke mogelijkheid om de dieren te aaien, vast te houden en ermee op de foto te gaan!

Reiskosten

Binnen de gemeente Peel en Maas vragen wij geen reiskosten, voor locaties buiten de gemeente Peel en Maas vragen wij €10,- reiskosten. Voor afstanden van 30 km of meer vragen wij aangepaste reiskosten.

Prijs: € 75,00

Tijdsduur: 1 uur

Groepsgrootte: 10-20 personen

Let op!

Onze BSO activiteiten zijn geschikt voor groep 3 t/m 8.

PADXPRESS

Stichting Carnivora werkt samen met PADXPRESS; een organisatie die kinderen een breed aanbod van naschoolse activiteiten aanbied door middel van lokale activiteiten en events.

PadXpress is werkzaam in:

• Gemeente Peel en Maas
  • Gemeente Horst aan de Maas