Meeloopochtend

Wij bieden iedereen die gek is van reptielen, vanaf 8 jaar, de mogelijkheid om een ochtend mee te draaien met onze vrijwilligers.
Tijdens dit dagdeel mag je meekijken achter de schermen en mee helpen bij het voeren van o.a. de nachtdieren en de reptielen.
Dit gebeurd uiteraard onder strikte begeleiding, wat inhoud dat een meeloopochtend alleen kan worden ingepland als er voldoende vrijwilligers aanwezig zijn.

De meeloopochtend is van 10:00 tot 13:00 uur, aangezien wij gedurende dit dagdeel de meeste dieren voeren.
Rond 11:00 uur staat er een pauze ingepland van 15 minuten, waarin wij zorgen voor koffie, thee of limonade. Eten zal zelf moeten worden meegebracht.

Aan het eind van de ochtend ontvangt de deelnemer een certificaat en een leuk aandenken.

Voor de meeloopochtend vragen wij een vergoeding van €65,- per deelnemer.

Wil je een ochtend reserveren of wil je meer informatie?
Vul dan het onderstaande contactformulier in.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.