Arrangementen

Kinderfeestjes

Ben jij een échte dierenvriend(in) en opzoek naar misschien wel het leukste kinderfeestje ooit? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Dierenpresentaties

Stichting Carnivora biedt jong en oud de mogelijkheid om kennis te maken met de wonderbaarlijke wereld van de reptielen. Een ontzettend leuk idee voor o.a. familiedagen, buitenschoolse opvangcentra, vakantie-instellingen, bedrijfsopeningen/open dagen en bedrijfsuitjes!

carnivora & zo

Dagbesteding, re-integratie en participatie voor jongeren en jongvolwassen met een beperking. Heb je een indicatie en wil je met speciale dieren werken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

BSO activiteiten

Speciaal voor buitenschoolse opvangcentra heeft stichting Carnivora speciale dierenpresentaties die op externe locaties gegeven kunnen worden. Tijdens deze presentaties mogen de kinderen kennis maken met een aantal van onze bijzondere dieren en zullen wij met hun sparren over onderwerpen als bijvoorbeeld voedsel, gezondheid en veiligheid.

Gastlessen

Voor scholen heeft stichting Carnivora gastlessen ontwikkeld met meerdere doeleinden. Zo hebben we gastlessen die gaan over stichting Carnivora en haar werk (en onze dierenambulance!) of gastlessen over de meest bekende diersoorten. Daarnaast geven wij ook gastlessen voor middelbare scholieren met betrekking tot studierichtingen, hierbij wordt aandacht besteed aan vak-gerelateerde opleidingen en competenties die belangrijk zijn voor het werken met reptielen.