Arrangementen

KINDERFEESTJES

Voor kinderen die gek zijn van reptielen hebben we een speciaal programma ontwikkeld.

Tijdens een 75 minuten durende presentatie bij u thuis, zullen de kinderen kennis maken met een aantal van onze bijzondere dieren. Er zullen verschillende onderwerpen besproken worden, zoals voedsel, gezondheid en veiligheid. Aansluitend volgt een quiz om te kijken of ze allemaal goed hebben opgelet! ;) De jarige krijgt uiteraard een mooi cadeau en iedereen krijgt een leuke herinnering!

Dierenpresentaties

Stichting Carnivora biedt jong en oud de mogelijkheid om kennis te maken met de wonderbaarlijke wereld van de reptielen. Een ontzettend leuk idee voor o.a. familiedagen, buitenschoolse opvangcentra, vakantie-instellingen, bedrijfsopeningen/open dagen en bedrijfsuitjes!

carnivora & zo

Dagbesteding, re-integratie en participatie voor jongeren en jongvolwassen met een beperking. Heb je een indicatie en wil je met speciale dieren werken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

BSO activiteiten

Speciaal voor buitenschoolse opvangcentra heeft stichting Carnivora speciale dierenpresentaties die op externe locaties gegeven kunnen worden. Tijdens deze presentaties mogen de kinderen kennis maken met een aantal van onze bijzondere dieren en zullen wij met hun sparren over onderwerpen als bijvoorbeeld voedsel, gezondheid en veiligheid.

Gastlessen

Voor scholen heeft stichting Carnivora gastlessen ontwikkeld met meerdere doeleinden. Zo hebben we gastlessen die gaan over stichting Carnivora en haar werk (en onze dierenambulance!) of gastlessen over de meest bekende diersoorten. Daarnaast geven wij ook gastlessen voor middelbare scholieren met betrekking tot studierichtingen, hierbij wordt aandacht besteed aan vak-gerelateerde opleidingen en competenties die belangrijk zijn voor het werken met reptielen.

Meeloopochtend

Wij bieden reptielen-fanaten, vanaf 8,  jaar de mogelijkheid om een ochtend mee te draaien met onze vrijwilligers. Tijdens dit dagdeel wordt er meegekeken achter de schermen en mee geholpen bij de verzorging van de nachtdieren en  reptielen.