Kinderfeestjes

Voor kinderen die gek zijn van reptielen hebben we een speciaal programma ontwikkeld.

Tijdens een 75 minuten durende presentatie bij u thuis, zullen de kinderen kennis maken met een aantal van onze bijzondere dieren. De jarige krijgt uiteraard een mooi cadeau en iedereen krijgt een leuke herinnering!

Om er een compleet feest van te maken, zijn er verschillende opties om, na de presentatie, met de kinderen te knutselen en te schminken.

Reiskosten

Binnen de gemeente Peel en Maas vragen wij geen reiskosten, voor locaties buiten de gemeente Peel en Maas vragen wij €15,00 reiskosten. Voor afstanden van 20 km of meer vragen wij aangepaste reiskosten.

Dierenpresentatie

(incl. quiz)

75 minuten

Knutselen

Dierfiguur bekleden met Foamclay

45 minuten tot 1 uur

€ 7,50 p.p.

Uithouwen van dino-ei

45 minuten tot 1 uur

€ 7,50p.p.

Kikkerstapelen

30 minuten

Slangenvel in hangertjes

30 minuten tot 45 minuten

Modellen maken van papier

Wij leveren alleen de modellen en de uitleg en zijn dus niet aanwezig bij deze activiteit!

60 minuten tot 1,5 uur

Button kleuren

30 minuten

€ 2,50 p.p.

Schminken

O.V.B.

€ 10,00 p.p.

Kikkerstapelen

Papieren baardagame knutselen

Uithouwen van dino eieren

Papieren luipaardgekko knutselen

Papieren kameleon knutselen

Papieren axolotl knutselen

Schildpadhanger maken met slangenvel

Hanger maken met slangenvel

Gastenboek

Commentaren: 2

Debby Maas (maandag, 04 december 2023 09:12)

Beste lezer, wij willen graag een kinderfeest organiseren voor onze zoon op vrijdag 15 december. Wij zouden het leuk vinden om wat informatie en dieren te laten zien aan de kids. Wat bieden jullie aan en hoe ziet dat eruit? We hebben graag even contact met jullie om bovenstaande door te nemen.

Met vriendelijke groet,
    Debby Maas en Joris Houben

Femke Adriaans (zondag, 18 december 2022 21:25)

Wij hebben een geweldig kinderfeestje gehad! De jongens hebben van begin tot einde vol interesse naar de enthousiaste verhalen en informatie van Ilse geluisterd. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen en de dieren te leren kennen. Hoogtepunten waren toch wel het op de foto gaan met de python en de schildpad die met zijn sterke schild een stoel kon laten bewegen.
    Bedankt Stichting Carnivora!