Gastlessen

Stichting Carnivora heeft speciaal voor basisscholen lespakketten ontwikkeld met meerdere doeleinden. Zo hebben we gastlessen die gaan over stichting Carnivora en haar werk (en onze dierenambulance!) of gastlessen over de meest bekende diersoorten. Daarnaast geven wij ook gastlessen voor middelbare scholieren met betrekking tot studierichtingen, hierbij wordt aandacht besteed aan vak-gerelateerde opleidingen en competenties die belangrijk zijn voor het werken met reptielen.

Als de school kiest voor een presentatie over dieren, nemen wij enkele dieren mee naar school als school dit toestaat. Tijdens de kennismaking met deze bijzondere dieren zullen wij met de kinderen sparren over onderwerpen als bijvoorbeeld voedsel, gezondheid en veiligheid om hun zo te voorzien van de basisinformatie rondom het desbetreffende dier.

Prijs: € 75,00

Tijdsduur: 1 uur

Groepsgrootte: 10-20 personen

Reiskosten

Binnen de gemeente Peel en Maas vragen wij geen reiskosten, voor plaatsen buiten de gemeente Peel en Maas vragen wij €10,- reiskosten. Voor afstanden van 30 km of meer vragen wij aangepaste reiskosten.

Let op!

Onze BSO activiteiten zijn geschikt voor groep 3 t/m 8