Shredder de Bijtschildpad

over SHREDDER

Bij stichting Carnivora hebben we verschillende bijtschildpadden. Een daarvan is Shredder. Helaas weten we weinig over de achtergrond van Shredder. Hij is bij ons gebracht door vrijwilligers van de dierenbescherming die zich niet bewust waren van het feit dat het een gevaarlijke schildpad was.

Ook wij pakten hem nietsvermoedend uit de transportbox voor een onderzoek, waarna we hem razendsnel terugplaatste.

Shredder bleek gelukkig een uitzondering in zijn soort; hij is heel verlegen en neemt voorzichtig zijn eten aan.

Shredder behoort dan wel tot een gevaarlijke soort, maar ook hij verdient een 'gouden mandje'. Deze heeft Shredder nu gevonden in zijn eigen vijver bij stichting Carnivora.

SHREDDER'S buddies

• Evi Bukkems

VOORWAARDEN OM SHREDDER'S BUDDY TE WORDEN

• Wij hanteren een termijn van minimaal 1 jaar. Je contract wordt daarna automatisch verlengd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand.
  • De buddy-periode kan iedere kalendermaand ingaan.
  • Bij bijzondere omstandigheden (familie, overlijden, etc.) is het mogelijk om de buddy-verbintenis binnen het termijn schriftelijk (per mail) stop te zetten.
  • De buddy-periode gaat in zodra de eerste betaling is gedaan.
  • Mocht je niet aan de betaling van de maandelijkse termijnen kunnen voldoen, dan dien je contact op te nemen met ons.
  • Indien een dier overlijd binnen het buddy-termijn, mag de buddy een ander dier kiezen binnen dezelfde prijsklasse.
  • Is er sprake van naamsvermelding dan word de naam vermeld bij het verblijf voor het desbetreffende dier én bij het dier op onze website.
  • De betaling loopt maandelijks of jaarlijks via automatische incasso.
  • Stichting Carnivora behoud het recht om ten alle tijden te stoppen met de buddy-verbintenis.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.