Jeckyll de koningspython

over JECKYLL

Jeckyll is als impulsaankoop samen met zijn nestgenootje Hyde op een jonge leeftijd bij stichting Carnivora komen wonen. Zoals alle koningspython, waren Jeckyll en Hyde kieskeurige eters. Maar door onkunde van hun voormalige eigenaren bleken ze een bijzondere gewoonte te hebben ontwikkeld; namelijk het opeten van lichaamsvreemde voorwerpen. Als gevolg hiervan is Hyde helaas vlak na binnenkomst overleden door ernstige complicaties van een verstopping.

Inmiddels weten we van Jeckyll dat hij geneigd is om bepaalde soorten bodembedekking te eten. Het was dan ook een grote uitdaging om hem dit af te leren. Doordat hij zijn bijzondere dieet inmiddels heeft ingewisseld voor het standaard slangen dieet, kan hij eindelijk opgroeien tot de grote, sterke koningspython die hij hoort te zijn.

jECKYLL's buddies

• Iris en Kaj Koch

VOORWAARDEN OM JECKYLL'S BUDDY TE WORDEN

• Wij hanteren een termijn van minimaal 1 jaar. Je contract wordt daarna automatisch verlengd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand.
  • De buddy-periode kan iedere kalendermaand ingaan.
  • Bij bijzondere omstandigheden (familie, overlijden, etc.) is het mogelijk om de buddy-verbintenis binnen het termijn schriftelijk (per mail) stop te zetten.
  • De buddy-periode gaat in zodra de eerste betaling is gedaan.
  • Mocht je niet aan de betaling van de maandelijkse termijnen kunnen voldoen, dan dien je contact op te nemen met ons.
  • Indien een dier overlijd binnen het buddy-termijn, mag de buddy een ander dier kiezen binnen dezelfde prijsklasse.
  • Is er sprake van naamsvermelding dan word de naam vermeld bij het verblijf voor het desbetreffende dier én bij het dier op onze website.
  • De betaling loopt maandelijks of jaarlijks via automatische incasso.
  • Stichting Carnivora behoud het recht om ten alle tijden te stoppen met de buddy-verbintenis.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.