Goliath de Sporenschildpad

over goliath

Toen zijn eigenaar aan een nieuwe baan begon bleek hij geen tijd meer te hebben voor Goliath. Hij besloot hem in eerste instantie te koop aan te bieden, maar de zoektocht naar een geschikt nieuw thuis bleek echter lastig, omdat sporenschildpadden erg groot en vooral heel oud worden.

Toen hij met ons in contact kwam veranderde hij van gedachten, en liefdevol thuis bleek belangrijker dan geld.

Hier is Goliath een van de favorieten van de vrijwilligers en stagiaires. Tijdens de pauzes komt hij er geregeld gezellig bij zitten.

goliath'S buddies

VOORWAARDEN OM GOLIATH'S BUDDY TE WORDEN

• Wij hanteren een termijn van minimaal 1 jaar. Je contract wordt daarna automatisch verlengd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand.
  • De buddy-periode kan iedere kalendermaand ingaan.
  • Bij bijzondere omstandigheden (familie, overlijden, etc.) is het mogelijk om de buddy-verbintenis binnen het termijn schriftelijk (per mail) stop te zetten.
  • De buddy-periode gaat in zodra de eerste betaling is gedaan.
  • Mocht je niet aan de betaling van de maandelijkse termijnen kunnen voldoen, dan dien je contact op te nemen met ons.
  • Indien een dier overlijd binnen het buddy-termijn, mag de buddy een ander dier kiezen binnen dezelfde prijsklasse.
  • Is er sprake van naamsvermelding dan word de naam vermeld bij het verblijf voor het desbetreffende dier én bij het dier op onze website.
  • De betaling loopt maandelijks of jaarlijks via automatische incasso.
  • Stichting Carnivora behoud het recht om ten alle tijden te stoppen met de buddy-verbintenis.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.