Slang adopteren

ADOPTIEKOSTEN EN BIJBEHORENDE SERVICE

In ons adoptieprogramma zijn twee soorten wurgslangen opgenomen:

• Rattenslangen
  • Koningspythons

Rattenslang

Voor een adoptietermijn van 1 jaar vragen wij €75,-.

Koningspython

Voor een adoptietermijn van 1 jaar vragen wij €100,-.

De adoptant betaalt NIET voor het adoptiedier, maar voor de service die stichting Carnivora levert gedurende het adoptietermijn. Deze service bestaat uit het volgende:

• De adoptant krijg een huisdierenbijsluiter over het desbetreffende diersoort
  • De adoptant mag gedurende het adoptiejaar een beroep doen op stichting Carnivora voor vragen m.b.t. gedrag voeding, huisvesting, etc.
  • De adoptant mag het dier zonder extra kosten na een gewenningsperiode van 3 maanden binnen het adoptietermijn terugbrengen.
  • De adoptant ontvang 10% korting als deze gebruik wil maken van onze vakantieopvang gedurende het adoptietermijn.
  • Ieder CITES dier is voorzien van de juiste formulieren en indien mogelijk voorzien van een chip/transponder verzorgt door stichting Carnivora.
  • Na het adoptiejaar mag de adoptant besluiten om eigenaar te worden zonder extra kosten of verlengen van adoptie tegen dezelfde adoptie/service kosten en voorwaarden.

ZOEKPROFIEL

Het is voor ons ontzettend belangrijk dat onze dieren terecht komen bij mensen die voldoende kennis hebben over het desbetreffende diersoort en zich volledig realiseren wat er allemaal bij komt kijken als je een reptiel als huisdier hebt. Om ervoor te zorgen dat er een goede "match" is tussen de toekomstige eigenaar en het dier, werken wij met een zoekprofiel. In dit profiel geef je als toekomstige eigenaar aan wat je precies zoekt in een huisdier, waarop wij nagaan of één van onze adoptiedieren aansluit bij jouw persoonlijke wensen.

KENNISMAKINGSGESPREK

Nadat er een positieve match uit het zoekprofiel is ontstaan, nodigen wij toekomstige eigenaren uit voor een online- kennismakingsgesprek. In dit kennismakingsgesprek bespreken wij jouw ingevulde zoekprofiel en kijken we gezamenlijk of je ook daadwerkelijk geschikt bent voor het desbetreffende dier(soort) waar je voorkeur naar uitgaat. Uiteraard mag je hierna een kijkje nemen bij onze adoptiedieren en met je 'match' kennismaken.

Ik wil een slang adopteren

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.