Jeckyll de koningspython

over JECKYLL

Jeckyll is als impulsaankoop samen met zijn nestgenootje Hyde op een jonge leeftijd bij stichting Carnivora komen wonen. Zoals alle koningspython, waren Jeckyll en Hyde kieskeurige eters. Maar door onkunde van hun voormalige eigenaren bleken ze een bijzondere gewoonte te hebben ontwikkeld; namelijk het opeten van lichaamsvreemde voorwerpen. Als gevolg hiervan is Hyde helaas vlak na binnenkomst overleden door ernstige complicaties van een verstopping.

Inmiddels weten we van Jeckyll dat hij geneigd is om bepaalde soorten bodembedekking te eten. Het was dan ook een grote uitdaging om hem dit af te leren. Doordat hij zijn bijzondere dieet inmiddels heeft ingewisseld voor het standaard slangen dieet, kan hij eindelijk opgroeien tot de grote, sterke koningspython die hij hoort te zijn.

jECKYLL's adoptiefamilie

Jeckyll is geadopteerd door:

ADOPTIEVOORWAARDEN OM JECKYLL TE ADOPTEREN

• De adoptie is op afstand, de dieren blijven dus bij stichting Carnivora wonen.
  • Wij hanteren een adoptietermijn van minimaal 1 jaar, met daarna de mogelijkheid tot verlenging.
  • De adoptie kan iedere kalendermaand ingaan.
  • Bij bijzondere omstandigheden (familie, overlijden, etc.) is het mogelijk om de adoptie binnen het adoptietermijn schriftelijk(email) stop te zetten.
  • De adoptie gaat in zodra de eerste betaling is gedaan.
  • Mocht je niet aan de betaling van de maandelijkse termijnen kunnen voldoen, dan dien je contact op te nemen met ons.
  • Na 1 jaar ontvangt de adoptant automatisch een email met de vraag of de adoptant wil verlengen of adoptie wil stop zetten.
  • Indien een dier overlijd binnen het adoptietermijn (1 jaar), mag de adoptant een ander dier kiezen binnen dezelfde prijsklasse.
  • Is er sprake van naamsvermelding dan word de naam vermeld bij het verblijf voor het desbetreffende dier én bij het dier op onze website.
  • De betaling loopt maandelijks of jaarlijks via automatische overschrijving.
  • Stichting Carnivora behoud het recht om ten alle tijden te stoppen met de adoptie.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.