Fiona de kleine egeltenrek

over fiona

Fiona is bij stichting Carnivora komen wonen als het nieuwe vriendinnetje van onze mannelijke tenrek Shrek. Hoewel tenreks meestal solitair levend zijn, worden ze in gevangenschap vaak in koppels gehouden. Zo ook Shrek, die na het overlijden van zijn vriendinnetje alleen achterbleef. Doordat de eigenaren wegens tijdgebrek afstand namen van Shrek, kwam hij in zijn eentje bij stichting Carnivora terecht.

Al snel werd duidelijk dat Shrek door de rouw om zijn verloren vriendin slecht in zijn vel zat. Doordat hij weigerde te eten viel hij in een rap tempo af, daarnaast bleef hij continue op zoek in zijn nieuwe verblijf naar zijn overleden vriendinnetje. Nu Shrek is gekoppeld met Fiona, gaat het veel beter het hem. Hij heeft nu een vriendinnetje om gezamenlijk mee te eten en te slapen.

FIONA's adoptiefamilie

Fiona is geadopteerd door:

ADOPTIEVOORWAARDEN OM FIONA TE ADOPTEREN

• De adoptie is op afstand, de dieren blijven dus bij stichting Carnivora wonen.
  • Wij hanteren een adoptietermijn van minimaal 1 jaar, met daarna de mogelijkheid tot verlenging.
  • De adoptie kan iedere kalendermaand ingaan.
  • Bij bijzondere omstandigheden (familie, overlijden, etc.) is het mogelijk om de adoptie binnen het adoptietermijn schriftelijk(email) stop te zetten.
  • De adoptie gaat in zodra de eerste betaling is gedaan.
  • Mocht je niet aan de betaling van de maandelijkse termijnen kunnen voldoen, dan dien je contact op te nemen met ons.
  • Na 1 jaar ontvangt de adoptant automatisch een email met de vraag of de adoptant wil verlengen of adoptie wil stop zetten.
  • Indien een dier overlijd binnen het adoptietermijn (1 jaar), mag de adoptant een ander dier kiezen binnen dezelfde prijsklasse.
  • Is er sprake van naamsvermelding dan word de naam vermeld bij het verblijf voor het desbetreffende dier én bij het dier op onze website.
  • De betaling loopt maandelijks of jaarlijks via automatische overschrijving.
  • Stichting Carnivora behoud het recht om ten alle tijden te stoppen met de adoptie.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.