Scholen

Stichting Carnivora weet als geen ander hoe belangrijk educatie is. Goede voorlichting voorkomt impulsaankopen en stimuleert kinderen (hopelijk) om hun steentje bij te dragen aan een beter dierenwelzijn en milieu. Daarom hebben wij diverse mogelijkheden gecreëerd om zowel jong als oud nog wat bij te kunnen brengen over het dierenrijk en haar bijzondere bewoners.

Hieronder zijn al onze educatieve programma's op een rijtje gezet:

•  Kinderfeestjes
  • Dierenpresentaties
  • Gastlessen

Daarnaast bieden wij MBO studenten én middelbare scholieren de mogelijkheid om bij ons (snuffel)stage te lopen.

Wij zijn een erkend stagebedrijf voor de opleidingen:

• Dierverzorging
  • Dier en management

Stagiaires

Stichting Carnivora is een erkend leerbedrijf en biedt zowel MBO studenten als middelbare scholieren de mogelijkheid om zich te verdiepen in de wereld van exotische dieren tijdens hun (snuffel)stage.

Gastlessen

Aangezien educatie rondom exotische dieren erg belangrijk voor ons is, hebben wij speciaal voor scholen een lespakket ontwikkeld wat wordt behandeld in één gastles. Een leuk idee om te combineren met een (wilde)dieren- of natuurgerelateerde themaweek.